סוגי אתרים לפיתוח על ידי חברה לבניית אתרים
בעלי אתרים רבים חולמים על פיתוח של אתר יוצא דופן, מושך לעין וגם מעניין – כזה שהלקוחות או הגולשים לא ירצו לעזוב, שיחזרו אליו שוב ושוב ושייצור לעצמו חשיפה מתוך תוכן מעניין והקידום הנכון. מגוון הסוגים השונים של אתרים מאפשר לנו לבחור מתוך תפריט מושלם שמציעה כל חברה לבניית אתרים את האתר הכי מתאים לנו – מאתרי מאמרים ועד לאתרי קידום מוצרים, אתרים רשמיים, חנויות וירטואליות ומיני סייטים – כל אחד יכול למצוא בדיוק את הבמה המתאימה למוצר, לרעיון או לשירות שהוא נותן.
בחירת חברה לבניית אתרים שיש לה מעוף, יצירתיות ואנשיה מתמחים בבניית תשתיות ומערכות תוכן לאתרים מתקדמים שונים היא הכיוון אבל מה האופציות העומדות בפניכם?
בניית אתר חברה: אין היום חברה בעולם שלא נעזרת בשירותיה של חברה לבניית אתרים כדי להקים ולתחזק אתר מושלם. אתר חברה הוא אתר שצריך לכלול מידע על החברה, פירוט של השירותים שהיא מעניקה, תוכן שישמש לקידום אתר ושירותי החברה ואפליקציות שדרכן הלקוח יכול ליצור קשר ישיר. הסוד לבניית אתר חברה מוצלח הוא לבחור חברה לבניית אתרים שבונה על בסיס של קודים קצרים וממשקים חכמים, שיאפשרו לכם גם להתחיל את הקידום של האתר ממקום טוב וגם לתפעל את האתר מאוחר יותר בצורה נוחה.
בניית מיני סייטים: מיני סייטים הם אתרים קטנים שבונה חברה לבניית אתרים עבור לקוחות שרוצים לקדם מוצר מסויים, להציג לקהל הרחב שירות מיוחד ופורץ דרך או לקדם רעיון באופן שנפרד מהאתר הכללי. מיני סייטים הם בדרך כלל בעלי כמה עמודים בודדים ובעיקר מציגים את מה שאנחנו רוצים לקדם ומניעים את הלקוח לכדי פעולה.
אתרי מידע ומאמרים: אתרי מידע ומאמרים, כמו בלוגים למשל, דורשים הקמה של תשתית חזקה ומערכת נוחה להעלאת תכנים. חברה לבניית אתרים תחליט יחד עם הלקוח האם לבנות את האתר על בסיס ממשק קיים, כמו וורדפרס למשל, או להקים עבורו ממשק תוכן משלו
חנויות וירטואליות: חברות רבות רוצות להיכנס למסחר לאינטרנט ומזמינות אצל חברה לבניית אתרים חנות וירטואלית, שיכולה להיות חלק מהאתר הקיים או להיות חנות נפרדת – כלומר אתר שכולו מכירות וירטואליות.
הילה הדר
קידום אתרים ושיווק בפייסבוק